mardi 19 décembre 2017

Let It Snow !!

Hi Friends,

Today I am here at Cuts2luv blog with my second project of this month !! Hope you would love it !!

Bonjour les amis, 

Je suis ici aujourd'hui avec mon second projet du mois! J'espère que vous allez aimer! 




Here I have used Northern Lights Collection from 7 Dots and Lindy's sprays And My favorite Cuts2luv Badges !! Below are few close-ups :-

J'ai utilisé ici la collection Northern Lights de 7 Dots, des sprays Lindy's et mes préférés les badges Cuts2luv! Voici quelques gros plans: 





Here I have Used following badges from Cuts2luv :

3 buttons 1 "Falalala


Special set Christmas 2017



Thanks for stopping !! Happy Holidays !! Hugs !!







Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Merci de votre commentaire!
Thank you for your comment!